9 Mart 2011 Çarşamba

Sevgili Sevmek


Sevgili Sevmek

 Bir insanı sevmek için türlü nedenlere gerek yok. Tamam kadınların ilk dikkat ettiği hususlar dış görüntüsü, konuşması, yemeğin kimin ödediği gibi olsada
aşık olmak için bir nedene ihtiyaç yok. Bende sevgilimle konuşurum , tartışırım, küserim ama sonunda (son 1 sene 3 aydır durum değişmedi) barışırım. Bu benim 
mutlu olmadığım anlamına gelmez. Onu seviyorum mutlu olmam için bundan daha anlamlı bir sebep yok. Yeri geliyor tam bir öküz olabiliyor ama tek yanlışın onda 
olduğunu söyleyemem. Sürekli onu eleştirsemde aslında içten içe kendimde de yanlışları fark ediyorum ve çoğu kişi gibi bunu görmezden geliyorum.
  Aşık olmak için bir nedene ihtiyaç yok demiştim ya sanırım buna en iyi örnek platonikler. Karşı tarafın ilk başta haberi olmaz ama sonunda mutlaka öğrenirler.
Platonik arkadaş onu tanımadan nasıl sevebiliyor peki ? Huyunu suyunu biliyor mu ? Belki kulaktan dolma bilgilerle çünkü platonik arkadaş aşık olduğu kişi
hakkında her şeyi öğrenmek ister ve sürekli iz üzerindedir. Hayal kurmayı da cok sever ama kim sevmez ki :) Platoniklerin bir kaç evresi vardır. Bunlardan en
zevkli olanı hiç şüphesiz ki onunla göz göze gelmek, o her sabah kantine iniyorsa inmek ya da iş yerinde molalarda hep onun gittiği mekanlara gitmek. Platonik arkadaşın bir
özelliği de en yakın çevresinden birine aşık olmasıdır. Her gün görebileceği ve eğer karşı tarafa açılabilirse olumsuz cevap aldığında yine her gün acı çekebileceği bir ortamın
olması şarttır. Buna okul, iş yeri, dershane gibi ortamlar çok müsaittir. Herkesçe bilinen sadece platonik tarafından fark edilemeyen bir şey vardır ki 
platonik'in her iki cümlesinden biri 'o' olmuştur. Yakın çevresi durumu çoktan anlamış hatta sıkılmaya başlamıştır. Ne zaman ondan konuyu açılsa yine başladık diye 
iç geçirirler. Bu durum neyse ki çok fazla sürmez, hiç değilse yeni biriyle tanışıncaya kadar :) 
 Platonik durumu herkes gibi yaşadım belki çocukçaydı , saçmaydı diyor sonradan insan ama yaşadım. Her okul çıkışında aynı servisteyiz diye süslenirdim, sabahın köründe
kalkardım, '' bugün ne giysem acaba ? '' sorusunu çok sorardım ama çok fazla dillendirmeye fırsat olmadan çıkmaya başladık. Bu sefer nedense iki cümleyle kalmıyordu bütün cümleler
o oluyor. Bu durum da en fazla 1 ay sürdü. Sonrası tüm ilşkiler gibi. İstediğin şeye ulaşamadığında değerlidir, ona ulaştığın anda sıradanlaşır. Benim 
durumumda buna pek fırsat olmadı. Çünkü bizim ilişkimiz ilk günkü gibi dalgalı . Her an her şey olabiliyor. Daha geçen haftalarda 'Sevgililer Gününü' bir gece öncesinden
kutladım diye tartıştık. (Genellikle erkek bu tarz salaklıklar yapar ya da unutur!) Elin Papaz amcası milleti gizli gizli evlendiriyor diye öldürülmüş. 
14 şubat ta öldürüldüğü gün. Biz neden kutluyoruz ? Bizim ülkemiz yılbaşına bile karşıyken, her sene 'yılbaşını kutlamak günah mıdır ?' soruları ortaya atılırken , alkol
yasağı 24 e yükseltilmişken, içkilerin reklamlarına yasak getirilirken neden hiç kimse 14 Şubat hakkında bir şey söylemiyor? Herhalde işlerine geliyor. Yanlış 
anlaşılmasın ben sevgililer gününü severim ama bizim ülkemizde her an her şey olabiliyor ;)
  Çok fazla saptırmadan konuya döneyim. Badem efendi sevgililer günü için bana notlar yazmış onları gönderecekmiş bir densizlik yaptım ya göndermekten vazgeçmiş.
Bir sepetin içinde çiçekler göndermiş sadece (Çiçeklere bayıldım . Her ne kadar klasik bir hediye olsada). Aramızda 600 km var belki de bu konuda daha düşünceli 
olmalıydım ama o da beni kızdırmıştı. Atarlı atarlı konuşmalar falan :S Oysaki buraya geldiğinde güzel vakitler geçirmiştik. Ben onu
kırmayıp çok istediği konsere bile gitmiştim. En sevdiği şarkıda öpüşmüştük. Böyle durumlarda en iyisi kızgınlığının geçmesini beklemek ve hemen patlamamak bu sefer öyle yaptım.
Ve işe de yaradı. 1 gün hiç mesaj atmadım, yaptıklarımı haber vermedim. Meraktan çatlamış. Sonrası da malum birbirimize söz verdik, daha dikkatli olacağız diye. Şimdilik iyi gidiyor ama her
an her şey olabilir. Sonuçta ben Badem'i seviyorum. E tabii o da beni :))


Lipstick

1 yorum:

  1. Merhaba çok güzel içerik çok faydalı ve güzel. Makalenizi beğendim. Sitenizin insanlara faydalı olduğunu düşünüyorum. Web sitenizin beklenen ilgiyi göreceği kanısındayım.

    İyi çalışmalar.

    web tasarım firma sitesi site satın al web tasarım online destek


    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...