15 Aralık 2010 Çarşamba

Hayalim Bu Değildi

    Badem geçen ay 1. yıl dönümümüzü kutlamak için beni evden aldı. Ben tabii süslendim püslendim arabaya bi bindim pazartesi günü evde giymiş oldugu tshirtü ve esrar yüzünden üstüne 2 beden bol gelen pantolonunu giymiş. İlk dakikadan bu yapılırmı !? Bir de en nefret ettiğim soruyu sordu öküz: ‘’ Nereye gidelim? ‘’ !!! Ohaa yani hani bana sürpriz yapıcaktı bu ayı ? İlk defa romantik bi çift olucaz sanıyodum. Erkek böyle 1 dakikada benim gözümden düşebiliyor. İşte Bademin de gözümden düştügü an bu andır.

     Bir erkek otoritesini korumali bence. Kıskanclıga  gelince, bana karısmaya gelince hemen erkek kesiliyor. Dese sana bir sürprizim var ya da seni bildigim çok guzel bi yere götürücem eyvallah. Neyse dedim bugünün hatrına sustum.

    Sonra Badem ‘ of unuttum sana çiçek alıcaktm’ demez mi ! Valla dedi. Hadi sen öküzsün, unuttun. Bunu niye belli ediyosun ki ? Bak kız çakmamıştı :S  Alacagıda 5 TL’lik bişey yani. Bu bana bir sene içerisinde bir kere çiçek aldı, çiçekçi kadında solmuş çiçekleri vermiş bu şapşala :@  Neyse olaya geri dönelim. Sadece canın sağ olsun diyebildim.

   Gittigimiz yerde kahve içtik bende can sıkıntısından bunun tel.i karıstırıyorum. Bi de ne göriyim! Bu sene Badem mezun olmadan önce okulda hatıra fotografi çektirmişti. Meger  eski sevgilisi Mavi’yle de çektirmiş. Ben bilmiyordum tabii! En sonunda canıma tak etmiş açtım ağzımı yumdum gözümü, bağrınmaya başladım. Kalkmak zorunda kaldık tabi. Evine bırakıcam seni dedi. Benim gözler sulandı, arabada adeta kapıyla bütünleştim. 10 dk özür diledi, şaka yaptım falan dedi. Ben dönmeyince tuttu beni ahtapot elleriyle yatırdı bacaklarına. Böyle kalcaksın o zaman dedi. Arabaya bakan yanlıs anlıycak diye korkuyorum ama yüzümü saçlarımı falan seviyor. O kadar tatli ki hemen yumusadım.

    Badem kucagına yattıgım için azdı sanırım hemen eve gidelim dedi. Peki dedim bende. Aslında şarap alsaydı ben de DVD götürseydim bir de pizza söyleseydik birbirimize sarılırdık mumlu falan al sana romantik ortam. Filmin sonunda da öpüşürdük ayy çokta güzel olurdu J
Ben öyle abartılı şeyler istemiyorum zaten, Badem de o kadar ince düşünmüyor ama bunu herkes yapabilir.

    Eve girer girmez tahmin ettigim üzere üstüme atladı, ben de bugunun hatrına biraz izin verdim ;) Akşam saati oldu annem zır zır arıyor :/ Bademe beni eve bırakmasını söyledim.

    Yoldayız arabayı durdurdu. Napıyosun dememe kalmadan yoldaki kadınları arabaya aldı.  Biraz ilerde indirdi. Niye aldın diye sordum bi sebebi yok yardım etmek istedim dedi. Ben yolda giderken bana da soran oluyor gidecegin yere kadar bırakıyım mı falan diye ama bunun cevabı bende her zaman fixtir. Annemizden az nasihat almadık. ( Sokaktan bişey alma, tanımadıgın insanlarla konumsa, biri arabaya cagırırsa binme falan ) Bende bunları söyledim Badem’e. Bende binmezdim falan dedi. Yapmayacagı seyi millete niye soruyo anlamıyorum :S Tamam yagmur yagsa anlarım bi derece.

     Eve geldim. Ne yalan söyliyim bugünü hiçte böyle tahmin etmemiştim. Hırsımı almam lazımdı. Bugün hakkında Bademe içimi döken bir msj attım. Hemen aradı, ses tonum da biraz yüksekti sanırım. Ve çok kötü bir özelliğim var, bi insanı kırmak-üzmek istiyosam anında başarıyorum. Bademde de aynen böyle oldu. O, sadece : Ben her seye ragmen eğlendik sanıyodum. Sen beni kıvırcıgım diye severken mutlu gibiydin, demekki ben yanlıs anlamısım özür dilerim dedi.

    Simdi bütün bu olanlara gülünür mü ağlanır mı?


 Lipstick

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...