18 Haziran 2011 Cumartesi

Pasta, makarna ve daha niceleri..

    Bu aralar Süpürge ve yandaşları bizim grubu ne zaman görse selam veriyorlar.Bizim sizinle bir derdimiz yok demek istiyorlar herhalde.
    Badem'in ne zaman geleceğinden haberim yok. Benimle dalga geçiyor bu çocuk diye düşünmeye başlamışken, Aseton'nun ağzından zorla bilgi alıyorum.Badem, sınıfa çiçek yollayacak, ardından da çıkışa gelecekmiş. Ne yazık ki bütün okul bir ders öncesinden bırakılınca Badem'in de sürprizi
suya düştü. Ben tabii hiçbir şeyden haberim yok numarası yapıyorum. Badem'le konuşurken bana, ''git bak bakalım ben evde miyim ? Boş elle de gitme, kol böreği al'' diyor.
   Bende aynen dediğini yapıyorum. Kapıyı saçları dağılmış bir şekilde açıyor.
   ''Hoş geldin sevgilim. Mucukkkkk''
   ''Bir haber vermeni beklerdim aşkım.''
   ''Sürpriz yapacaktım sevgilim.''
   ''Gördük sürprizini.''
   İçeriye girince evde Samet in de olduğunu fark ediyorum. Neyse ki 3 tane börek almıştım.Samet börekleri lüplettikten sonra nihayetinde kalkıyor ve bizi baş başa bırakıyor.Çok sıkı sarılıyoruz. Biraz daha zorlasa içine alacak.
    ''Beni hiç bırakma Lip.''
    ''Bırakmam sevgilim.''
    Koltuktan yavaşça kaldırıyorum onu. Yatak odasına geçiyoruz. Hafif hafif öpüştükten sonra yavaşça üstünü çıkartıyorum. Sanki benim bunu yapmamı beklemiş gibi üstüme atlıyor ve hızlıca soymaya başlıyor beni. Üstümü çıkartırken her yerimi sıkıyor, canım acıyor ama bir şey belli etmiyorum. Ön sevişmeyi tam bitirmeyi hedeflerken dıııt dıııt mesajınız var! Hay senin dıtına..Pudra mesaj atmış. Eye liner'ın doğum gününü kutlamak için buluşacaktık. Badem'le çıkıyoruz hemen. Otobüste Eye liner la karşılaşıyoruz.
    ''Ben bir eve uğrayayım sevgilim. Sen Eye liner'la git ben hemen gelirim.''
    ''Tamam canım yolda dikkat et!''
    Koştur koştur eve giriyorum. 10 dk da hazır olup çıkıyorum evden.Buluşacağımız yere vardığımda Badem'in arkadaşlarının da burada olduğunu fark ediyorum.Emre'nin gözleri hep Eye liner'in üstünde. Bu durumu Badem bile fark ediyor ama yapılacak bir şey yok. Çünkü Eye liner'in uzun süreden beri ilk defa düzenli giden bir ilişkisi var.
   Pastamız geliyor, mumlar üfleniyor ve sohbet ortamı kuruluyor.
   Samet: Ya ben çikolatalı pasta sevmem, pek aram yoktur.
   Pudra: Çikolatayı mı sevmiyorsun? Bizde sevmesek keşke.
   Samet sözde sevmiyordu. Duy da inanma. Biz daha başlamadan tabağını sıyırdı.Hadi eve gidelim dediler. Samet hayatımda yediğim büyük olasılıkla da bir daha yiyemeyeceğim en kötü spagettiyi yaptı. Bizde ay yok yemeyelim bir tadına bakalım sadece deyip hepsini yedik.
  ''Bademciğim taksi çağır da eve gidiyim artık.Yarın sabahta erken kalkacağız.''
   ''Tamam bitanem siz inin aşağı hemen gelir zaten.''
   ''Peki sevgilim. Bu akşam arkadaşların sende mi kalacaklar?''
   ''Bilmiyorum sevgilim. Haber veririm.''
   ''Oldu o zaman hadi biz kaçtık. Mucuk mucuk''
    Eve gitmemle yatmam bir oldu diyebilirim. Bir ara yarı uyanık bir şekilde annemi gördüm.
   Anne, sınavım bugün iyi geçti ve sana söylemiştim ya Aseton da kalacağım diye, he işte o yarın.(Aslında Badem'leyim yarın ;))




LİPSTİCK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...