10 Ocak 2011 Pazartesi

Gelenler ve Giden...

   Bi karar aldım ne kadar sürer bilmiyorum. Kaplan'dan soğudum bugün. Durup dururken olmadı tabi ki bu, sebepleri var. Ama üzgün değilim şu an. Galiba önceden olması gereken bi şeymiş. Neyse tek temennim bu kararımdan dönmemem.
  
   Bi felsefem var bide benim :D 1'i giderse 5'i gelirmiş diye. Tutuyor şekercikler bu felsefe, akın akın geliyorlar :D
En yakın tanığı Eye-liner olanların. Ona sorun isterseniz :D Çakma Arda geldi en son. (Arda Turana benziyor da şahıs) Çok yeni daha, bakalım bişeyler olur mu olmaz mı i dont know şimdilik. Uzun bacak var bi de, boyum kadar bacağı var lan herifin. Ama iyi o da. Bu ikisi de yeşil gözlü değil ama olsun. Lens alırlar hihihih :D  Ekşi var bide ama arkadasız onla, gecen gün 2 yas daha büyük olsan evlenirdik dedi ihihihih :D Voleybolcu var bide, 2-3 sene önce çıkar gibi bişi olmuştuk. O zaman ben onun peşinden koşmuştum şimdi de o. Devran dönüyor ;)
Akardiyonist var bide, aşık bana. Çıkma teklifi falan etti ama istemedim onu. İri çok, yaş farkı da var zaten ve belli olur yani bu yaş farkı. Büyük bi tipi var cocukcağızın.


  Tabi ilk ikisi haricinde digerleri geldigi zaman aklımda Kaplan oldugu için üstlerini çizdim hep onların. Ama silgiyi ele almanın zamanı geldi sanırım :) Gelin ata binmiş ya nasip demiş :D


  Amaan kimse olmasa da olur aslında, takıntı yaptım ben sadece. Kaplan da olmayınca. Bakalım zaman-kader-kısmet 3lüsüne bırakıyorum olayı. Hayırlısı neyse o olsun. Hayırlısı da Kaplan olsun ya da olmasın. Sıktı artık.


   İyi bakın kendinize şekerciklerrrr  =)))


Pudra.
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...