25 Ocak 2011 Salı

Durum Değerlendirmesi


Olmuyor bi türlü !

  Ne yazsam ne desem negatif. Gülmüyor anacım şu yüzüm. Kıyıdan köşeden dönüyorum hep, ulaşamıyorum bir türlü aradığım şeye.

  Bir önceki yazımda bir sürü kişiden bahsetmiştim onlarla da olmadı. Çoğu ertesi gün elendi zaten de elde kalanlar da vardı.

  Kaplan cephesinde bi gelişme yok tahmin ettiğiniz üzere. Bakıyor sadece öyle öküz öküz. Hoş içimde eski heyecanım da kalmadı zaten. Ama unutulmaz ki o :)

  Voleybolcu diye birinden bahsetmiştim hatırlarsanız, herif hasta çıktı iyi mi? Buna artık onu istemediğimi, beğenmediğimi falan söyledim. Sıçtı sıvadı bi güzel. Küfür dolu mesajlar falan. Ama sonra kendi mesaj attı yine kopamıyorum senden falan diye, söyledim yine istemediğimi. En son pazar günü msj attı xxx yere geliyorum görüşelim diye. Seni görmek istemiyorum yazdım sadece. İşte noldu sana ayagına kadar geliyorum falan dedi. Kapandı o konu da, iyi ki kapandı hemde.

   Şimdi dün akşam olanlardan bahsedeyim size. Ekşiyi anlatayım önce. Bi önceki yazımda ondan da bahsetmiştim zaten. Dün msjlasıyoduk bununla iz ben sanki ilk defa tanısıyomusuz gibiyiz dedim. Bu da tanısmıyoruz zaten falan dedi. Ben görmediğim kişilerle tam tanısmıs olmam dedi cevap atmadım bende bi daha. Nedendir bilmiyorum ama istemiyorum sanki onu görmek. Akşam işte saat 12yi gecmiş arıyo bu beni açtım telefonu. İçmiş bu belli. Nbr falan konustuk once, sonra sana bişi sorucam dogru cvp ver dedi. sonra bende sana dogru bişey söyliycem dedi. Tamam dedim bende. Beni seviyomusun dedi evet dedim. Ne olarak dedi arkadas mı sevgili mi dedi. Ortası dedim. Ortası yok birinden biri dedi. Arkadaşça öyleyse dedim. Öylemi falan dedi. Evet dedim. İnanmadım bu doğruluğa dedi. Ben bana doğruları söyleyen birisini arıycam dedi, sen bilirsin dedim kapattı.

  Benim sms'im bitmiş bu sırada saat 12yi geçtiği için.

  Bir de benim aylar öncesinden taktığım bir çocuk var.  Ünlü olma arefesinde bu, biliniyor genel olarak bulundugu camiada. Takma bir ad bulamadıgım için B. diyelim kendisine. Bu B. ile tekrar iletişim kurdum ben. Ama nasıl güzel konusuyoruz 2 saat kesintisiz konustuk falan. Sonra bugun dananın kuyrugu koptu, bu da sonlandı. Şansıma tüküreyim ben. Ama bugunkü hayallerim falan, mutluydum yani istemişti bunu gayet. Bakalım biraz zaman geçsin şansımı deniycem tekrar. Püf olsa keşke.

 Sms'im bitmişti ya ben bu sırada babamın telinden asetonla mesajlasıyodum. O sırada benim telefona bir msj eski ve olaylı şekilde ayrıldıgım sonradan benim arkadasımla cıkan eski sevgilimden. Ben şok tabi. ama cvp atamadım sms olmadıgı için. Sonra uyudum ben falan B.le de konustuk biraz chatten. Sabah bir uyandım tel.de bir msj daha. Bu seferde benim yazın tanıstıgım iyi anlastıgım bi cocuktan. Buna da Eskişehirli diyeyim ben. Orada okuyor çünkü. Çocukla her şeyimiz aynı aslında ama cok sevdigi bi kız var. O msj atmıs gecenin 2sinde. Mutlu oldum bende.

  Sonra sabah okula gittim aseton ve eye-liner'la durum değerlendirmesi falan yaptık. Sms paketi aldım eski sevgilime sadece iyiyim,sağol yazdım. Eskişehirliyede güzel bi msj attım, cvp bekliyorum :)

  Haaa bir de unutmadan hani size çok önceki bi yazımda Arsız diye birinden bahsetmiştim aynı dil kursundayız falan. Bizim o kursta sınıflarımız dağıldı ve şans odur ki ben gene bu cocukla aynı sınıftayım. Ey Tanrım espirimi bu !

  Gelişmeler böyle şimdilik. Gelişme diyoru ama bi bokun geliştiği yok tabi. Öf platonik geldin platonik ölüceksin be Pudra. Aman neyse yahu koy götüne gitsin. Hacı takdir belgesini de 3 puanla kaçırdım zaten gene. Ne bok hayat lan bu.

  Hadi koccaman öptüm sizleri ben :)

Pudra.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...