4 Ocak 2011 Salı

Bir De Esmeri Deneyelim

Geçen sene bir kaç gün çıktığım bi çocuk  vardı.(Esmer diyelim)Ben 3 sene öncesinde de bu çocuğu it gibi beğeniyordum.Aralarda o çıkmak istedi ben istemedim ya da ben istedim o istemedi derken geçen sene çıktık.Çok uzun sürmeyeceği belliydi ki zaten sürmedi, yüz yüze görüşmedik bile.Neyse bu Esmer geçenlerde bana mesaj attı, benden tekrar hoşlandığını, benim ne düşündüğümü merak ettiğini söyledi.Ben kararsızım tabii, hep derim benim zaafım var bu çocuğa!Doktoru sevsem de Esmere bi şans veriyim dedim.Lipstick'in doğum gününü kutlamak için Taksime gitmiştik hatırlarsınız.İşte biz o gün sürekli mesajlaştık, 'Geldiğinde buluşalım mı' dedi.E ben de hayır diyemedim tabi.Neyse ben indim otobüsten durağın yakınındaki avmye uğrayıp süslendim, ağaçlarla dolu bi parkta buluştuk.Ne yalan söyleyeyim dibim düştü!Neyse biz yürüdük, bu benim elimi tuttu.Ama çocuk hiç konuşkan değil, zorladım resmen konuşması için.Sonra cevabımı merak ettiğini söyledi 'Peki deneyelim' dedim.Bir kaç adım daha attık(el eleyiz o sırada) sonra bu karşıma geçti, elini yanağıma koydu, yüzüme yaklaştı.'Ben eve geç kalıyorum' diyerek geri çekildim.Deneyelim demiş olabilirim ama ilk dakikadan öpmesine izin veremezdim hala Doktoru severken..Neyse sonra biz ayrıldık bu avmye arkadaşlarının yanına ben de eve gittim.Ben sessiz olarak bilinirim ama Esmer benden de beter çıktı.Eve geldim ama yok olmuyor, içimde bi huzursuzluk var.Esmer de mesajlarıma cevap vermiyor.Yok dedim olmayacak böyle 'Hata mı yapıyoruz?' diye mesaj attım bitirdim olayı.
Kısaca aklımda, kalbimde hala Doktor varken it gibi beğendiğim Esmeri bile istemiyorsam durum vahim demektir!


 Eyeliner

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...