17 Ocak 2011 Pazartesi

hayatinizyalan.com

Hayatınız yalan oğlum sizin. Bildiğin, dümdüz yalanın içinde yüzüyorsunuz. Çok doluyum birine karşı, çok! Öyle böyle değil, resmen kullanılmış gibi hissediyorum!
Detay vermeden, hızlıca anlatacağım. Biriyle mesaJlaşıyordum kaç gündür. Saçma salak bir rüyadan sonra başladık konuşmaya, tüm gün ve hatta hafta boyunca mesajlaştık öyle. Sinemaya gitmeye karar verdik. Baya baya arkadaşız ama, geçmişimiz sağlam. Arada buraya yazamayacağım olaylar oldu. En son cuma günüydü, mesaj attım. Ama yok yani, başlamadan bitti. Ben biliyorum gelecek, dönecek hatta. Eminim yani..
Hayatı yalan bi ikinci arkadaş da Carlos. Akla gelmeyecek aptal saptal şeyler oldu. Söylemiş miydim? Bitirdim ben o mevzuuyu :) Bakıyorum daa, yazılası pek de bir şey yokmuş aslında. Olanları ise biraz daha derlemem lazım. İyisi mi, şuan hayatımda olanla yoluma bakmaya devam edeyim ben. Gerisinin geleceğini biliyorum.
Elbette konuşacağım tek şey erkekler değil! Bugün mesela, birini gördüm. Tamam bu da erkek ama benimle alakası olmayan biri. Nasıl tuhaf oldum görünce! Arabanın içindeydim, o da otobüs bekliyordu. Döne döne baktı şerefsiz :)
Bir de arkadaş mevzuusu var tabii. İşin o kısmına hiç girmek bile istemiyorum aslında. Herkes hak ettiği yerde rahat olsun bana bu yeter...
Sınavlar, okul falan derseen.. Hepsi birbirinden kötü!

 unutmadan 15 ayımız kaldı :)



Ne diyordum? Hayatınız yalan lan sizin. Hepinizin!

Aseton

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...