15 Ocak 2011 Cumartesi

Kötü Giden Şeyler Var

Bu hafta hareketli geçti benim açımdan. Anlatayım hemen. Çarşamba sabahı Sarı mesaj attı, tekrar benimle olmak istediğini söyledi. İlk başta yüz verdim canımlı cicimli konuşmalar böyle nazlanmalar falan. Ertesi gün benden kesin bi cevap istedi. Ben de hala Doktoru sevdiğimi tekrar denemek istemediğimi söyledim. Sadece tamam diyebildi yavrucak.
Asıl önemli olay ise 3-4 aydan beri bakıştığımız Gargamelle oldu. Tamam çirkin ama bi havası var, çirkin güzeli bildiğin. O zamanlar facete eklemiştim kısa bi konuşmamız olmuştu. Ama 1 ocaktan beri nasıl samimiyiz görseniz senelerdir tanışıyoruz sanırsınız. Bu samimiyet sadece sanal ortamda geçerli tabi okulda gülümsemekle yetiniyor adam o da aklına eserse. Yılbaşı akşamı şakayla karışık olarak beni evlerine çağırdı. Bahanesi de hazır evde annemlerle zaman geçmezmiş, o da evde arkadaşıyla yalnız olcakmış, arkadaşımı da alıp onlara gitmeliymişim (yılbaşı akşamı Kıvırcık bizde kalmıştı da) falan filan. Neyse ben de şakaya vurarak ben gelemem sen gel dedim. Böyle saçma bi muhabbetti. O konuşmamızda bi gün içmeye gitmek için sözleşmiştik. Perşembe günü yine konuştuk. Adam azıttı bu sefer idmana gitmedim, terlemem gerek, beni kim terletcek falan demeye başladı. Ben de yine şakaya vurarak hamama git o zaman iyi terlersin falan dedim. Sonra bu konuyu değiştirdi ne zaman bira ısmarlıyorsun bana dedi. Ben dışarıda rahat içemiyorum dedi üstü kapalı olarak eve de çağırdı. Konuştuk ettik mekan bulduk ama gün ayarlayamadık. Bizim buluşma yalan oldu yani. Neyse ki o gün aynı avmde yemek yerken karşılaştık. Böyle çaktırmadan yan yan bakmaya çalışıyor ama Pudranın gözünden kaçmadı tabii ki :D Her bakışını yakaladı Garginin :D
Ben böyle her şey yolunda, Gargamelle iyiyiz, hayat güzel laa laa la modunda gezerken adam bugün iyi giden bi konuşmanın sonunda beni faceten sil dedi. Ben ne olduğunu anlayamadım tabi. Nedeni öğrenmeye çalıştım ama yok söylemiyor herif. Ben seninle konuşurken eğleniyordum, senin de keyif aldığını düşünüyordum ama yanlış anlamışım, rahatsız ettiysem kusura bakma yazdım. Tam dayaklıksın ne alaka dedi, cümlelerinde hala canım kelimesini kullanıyor ama ısrarla onu silmemi söylüyor. Arkadaş olarak kimseyi istemiyormuş, tek başına olmak istiyormuş. Tamam siliyorum mutlu ol dedim sildim.
Böylece bir olayımız daha başlamadan son buldu. Evren, boşuna uğraşma kızım Doktoru aklından zor çıkarırsın, başkalarına bulaşma diyip kıçıyla gülüyor olmalı.
Eyeliner

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...