10 Aralık 2010 Cuma

21.04 - 20.05 Aman diyim uzak durun !

     Boğa burcundan bahsediyorum şekerciklerim. Temel özellikleri inatçılık, tembellik, oburluk gibi normal olan bu burcumuzun bir de gizlide kalmış ama çok tehlikeli bir özelliği daha var : Sex.. !

     Bunları yazmak istemezdim elbet çünkü Pudra'da bir boğa! Ama birinin olaya el atması lazımdı, bu biri de olayın içinden biri olmalıydı!

    O son özelliğe nereden mi ulaştım, kaynaklardan ve araştırmalardan. Adını hatırlayamadıgım bir sitede burcumun bas ucu kitabi olarak sex kavramıyla ilgili bir kitap yer alıyordu. Anladım ki bu burç öyle böyle bi burç değil. Bu burç boğa hayvanının rahatsız olduğu renk olan kırmızının, aşkın burcu..( heyt be lafa bak)

    Şimdi işin ilginç  yanlarından birine geliyoruz şekerciklerim. Size de şekercik diyorum ama bozulmuyorsunuzdur umarım ? Sevesim geldi azcık sizi :** 
    
    Neyse konumuza dönelim. Pudra boğa burcu ve şans(!) odur ki tanıştığı erkeklerin %90'ı da boğa. E iki boğa bir araya gelince kutu kutu pense oynamaz herhalde değil mi ??  Korkuyorum anacım boğalarla buluşmaktan, tanışmaktan vs vs. Hep bir tetikte olma durumu var yoksa mazallahh gidersin.

   Ama bizim Kaplanımız var ya hani, o da boğa be anacım. Şans mı kader mi ilahi güç mü ne bu, ne desem bilemedim. Herifte tam boğa hemde! Anlarsınız ya :-)))

   Ah o olsun da boğa olsun modundayım. Ama oluyor mu tabiki hayır! Ah be evren kıçını bırakıp bizi normal 5 duru organınla algılamaya başlasan her şey cok farklı olucak ama nerdeeeeee...

  Kaplandan sonra tanıştığım 4-5 cocuktan 2 si hariç onlar da boğa çıktı ama yol gözüktü onlara tabi. Eski sevgilimde boğaydı bide. Allahhtan sağ salim kurtardım kendimi. hihihihihihi

   Neyse şekerciklerim siz dikkat edin kendinize, pudra sonra üzülür :**

Pudra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...