14 Aralık 2010 Salı

Ateşle Yaklaşma!

Aşırı feminizm içeren bi yazıdır, dikkat!!!

  Şu anda tam bir sinir küpüyüm şekerciklerim! Bildigin ölüyorum yani sinirden.
Allah onun cezasını versin!

   Hayvan bu erkekler yemin ederim ki. Bu kadar sinirlenmemin sebebi de hayvan oluşları!
Herif daha 2-3 msj önce yok hoşsun yok öpüşelim mi ayagındaydı pat sonra benim adım yerine gitti baska bi karının adıyla hitap etti bana. Allaaah ben kudurdum tabi. Dedim sen git o karıyla ne bok yiyosan ye ben iyiyim böyle.

    Sonra yok dedi karıstırıyorum adını pardon. Lan pust karıstırıyosun madem ne diye öyle şeyler söylüyosun. Sonra atarlandı bide beyimiz siliyorum numaranı falan. Dedim napıyosan yap. Tamam diye msj attı bide. Ben ölmiyim de kim ölsün ya!!!

    Şimdi kim mi bu densiz? Benim gittigim dil kursunda aynı sınıftayız bunla. Hoş çocuk. Sınıftaki en yakısıklı erkek. İlk haftadan gözüme takıldı tabi ama ne biliyim böyle bi sapık yattıgını içinde. Demek ki bununda takılmısım ilk haftadan aklına ben. Neyse iste gecen haftasonu numaramı aldı konusuyoduk, konu buralara kadar geldi. Ne biliyim abi ben böyle bişi olcağını, gayet saf ve temiz duygularımla kaydettim numaramı telefonuna. Şimdi işin kötüsü bu haftada kurs var, bakalım neler olcak.  Bu adamın adını da arsız koydum. Bi gelişme olursa o isimle yazarım ;)


Veee günün ikinci şoku!!!!

     Deri ceket vardı ya hani, arkadasımın eski sevgilisi çıktı ve şu anda da sevgilisi varmış çocuğun. Yıkıldım kahroldum resmen. Bir aşk daha başlamadan böylece bitti yani şekerciklerim.


Kaplan’da konuşmuyo zaten. Defolsun gitsin hepsi. Yaşasın feminizm!!! ( Sevgilim olursa eger ölebilir de, hiçbir sakıncası yok. )

P.S: Aşırı derecede hayvanlı ve küfürlü bi yazı oldu farkındayım ama sinirliyim anacım!


Pudra.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...