11 Aralık 2010 Cumartesi

Umutsuz Alışveriş Canavarı

Bugün hava bildiğin soğuk, kar da yağıyo hatta. (Hava durumu programı gibi oldu farkındayım) Normal insanlar bu havada evde oturur, çayını kahvesini alır tv izler. Tabi ben pek onlardan olmadığım için kalktım alışverişe gittim. Gidene kadar bi yerlerim dondu doğal olarak. Neyse içimi ısıtcak bir şey vardı. İndirim! Hem de ordaki en sevdiğim mağazada. Eye liner durur mu tabi ``o da güzelmiş, buna ihtiyacım vardı zaten’’ diyerek aldıkça aldı. Bu bi nevi doktorla olan durumlardan kaçıştı aslında. (doktor çok kısa sürede tanıyıp bağlandığım, daha sonrada elimden kaçırdığım hayatımın adamı, aynı zamanda karşı komşum!)  Neyse sonra döndüm eve yine bi yerlerim donarak.  
Bunları yazarken doktor msnde online. Bi umut yazar diye bekliyorum ama tık yok. Ölüp bitiyorum bu doktor için onda yine tık yok. Evrene olumlu mesaj gönderiyorum doktorumu geri versin diye ama yok. Ben doktorumu istedikçe o bana sarıyı gönderiyo! (sarı en sonki erkek arkadaşım) Ah neyse eğer bu yazıyı okuyosanız şans dileyin, doktorcuğumla sevgi pıtırcığı olalım.
Eye-liner

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...