23 Aralık 2010 Perşembe

Doğdum ben! :/

  Bugün benim doğum günüm. Sesim çıktığı kadar haykırmak istiyorum ' bugün doğdum lan ben ' diye. Aslında bende farkındayım, bugünün diğer günlerden bir farkı olmadığının ama insan doğum gününde özel olduğunu hissediyor. Arkadaşlarının hatırlamasına seviniyor, 1 günlük olsa da mutluluğu yakalıyor.
  Lan niye neşeli bir doğum günü şarkısı yok ?? Sabahtan beri 'Teoman - Paramparça' şarkısını mırıldanıyorum. 'Kutsi-doğum günü' parçasını henüz söyleyecek düzeye gelmedim neyse ki. Sevgiliciğimden(Badem) umudu kesmişken çok güzel bir mesaj attı.Onuda yapmasaydı cıngar çıkarırdım valla. Mesajı hemen iletiyim ; Bu hayatı seninle paylaşmayı, seninle yaşamayı, seninle nefes almayı seviyorum..Sen her şeye değersin. İyi ki varsın ve iyi ki benimlesin. Şuan yanında değilim belki ama tüm kalbimle seninleyim. Nice mutlu birlikte senelere herşeyim, bir tanecik gözümden bile kıskandığım sevgilim. :))
  Ben YERİMMMM onu yaa :))))))
  Bugün öyle aman aman önemli bir şey olmadı okuldaki herkes geldi kutladı hepsi bu diyebilirim. Asıl kutlama cumartesi olacak önemli bir şey olursa iletirim  ;)


Günün şarkısı : Teoman - Paramparça


Lipstick

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...