10 Aralık 2010 Cuma

sesime gel sevgili.



bugün cuma. Cuma olmasının teknik açıdan hiçbir özelliği yok. Ancak bu sahiden de diğer cumalardan farklı. Sabahın köründe, -abartmıyorum gerçekten sabahın en kör vaktiydi!-, üç sınavla dolu bir güne başlamak için kendimi tam hazır hissedecektim kiiii, ağzına ettiğimin yağmurunu gördüm. Ulan, yoksa daha gece de ben mi uyandım kendiliğimden?! bile dedim. Gerisini siz düşünün. Sabahın sersemliğiyle ben hazırlanmış, evden çıkacakken benim o çok akıllı kış düşmanı babam eğer istersem okula gitmeyeceğimi, mecbur olmadığımı falan söyledi. Allahtan etrafta atılası bir şey yoktu da töbe töbeee diyerek çıktım evden.

sınavdı falan derken, hayatımın adamının bugün olmadığını fark ettim. Ki siz benim bu bayıldığım adamı bundan sonra Carlos diye tanıyacaksınız. Herifte bi bacak var, abartmıyorum Carlos'ta yoktur lan o kadarı! yerim. vallahi yerim! ben onu görmeyince, daha bi alışıyorum sanki.. birlikte olduğumuzu falan düşünmeyin hemen. platonik benimki. yani en azından, bugün Pudra gidip herifin kankasına (ki siz onu da Kaplan diye tanıyacaksınız.) her şeyi itiraf edene kadar platonikti. Kısa zaman sonra Carlos'un da kulağına gidecek, eminim. Ne olacağı konusunda zerrece fikrim yok, yaşayıp göreceğiz. İtiraf edeyim mi, hafiften tırstım sanki. Yani ne bileyim, böyle bi garip oldum. Hiç olmamıştı çünkü böyle birinin aracılığıyla beğendiğimi söylemek falan. İlkler özel ve güzeldir deyip kaçan keyfime tuz biber ekiyorum.
Yarın koruluğa gidip hepinizin tapacağı türden bisssürü fotoğraf çekecektik ama mağlum kıçımızı donduran hava şartları.. iç ses: hay ben havanın da şartın da! iç ses2: sus lan, öyle deme. biri duyacak. töbe többee!

yarın hangi renk oje süreceğim şimdilik tek derdim. havaya uygun olsun diyorum biraz da. mor mu, şarap rengi mi, vişne çürüğü mü? keşke hayat sadece oje rengini seçmenin zorluğu kadar zor olsa. (cümleye bak bea! iki felsefe yapalım dedik, o da olmadı. kıh kıh)
ne diyordum? anlayacağınız pazartesi günü, olmadı önümüzdeki diğer birkaç gün içinde Carlos hakkımda her şeyi öğrenmiş olacak. çok da şeyimde! -kaçıp gitsem mi lan yol yakınken. bak baya bi heyecan bastı şimdi. okulda dışarı çıkmama eylemi yapmam umarım.-
gidiyorum ben, Aseton kaçar!

Evrene olumlu mesaj: Lan oğlum her zaman mı istiyorum sanki? olumlu bi yanıt verse şu Carlos'cuk ayıcık. sesime gelse böyle usul usul. yatsak birlikte mışıl mışıl. aaaah ah!
Aseton

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...