20 Aralık 2010 Pazartesi

Badem

Hiç kimse bana kızları anlamak zor demesin kadeşimmm.Ben ilk dakikadadan her bokumu anlatıyorum. Asıl erkek 
milletini anlamak zor! Hepsi birbirinden dengesiz. Özelliklede Badem.
   Daha bugün aramış beni tatlı tatlı konuşuyorduk. Faceye giriyim mi dedi. ( bizde kuraldır. Bir sıçarken birbirimize haber vermiyoruz. Kendi koyduğu kurallara uymayınca hemen atağa geçiyorum. Onunla birlikte olmaya başladıktan sonra, facebookum da %50 lik azalma görüldü, bütün erkekler silindi, yeni msn açıldı vb. )Tamam dedim bende. her zamanki gibi kızlar bunu eklemişler.Her defasında yok 3 senelik arkadaşım yok fakülteden arakdaşım diye beynimi sikiyoooo. o kızlar birgün elimde kalcaklar. Artık canıma tak etti erkekten çok kız var kabul etmiyceksin dedim. Tamam faceni kapatıyım dedi.
Şu erkekleri anlamıyorummmmm. Bana gelince her bok günah paşamıza gelince sevap !!!
   Ay ay bir de beyefendimiz kılıbık olmuşmuş. Ben onu kılıbık yapmışmışım. Alla alla sanki zorladım! Bademciğim sana sesleniyorum ; kılıbık görmemişsin şekerim.Tam dediğim dedik despot bir yapısı var. Bende tek çocuğum ama seni çok şımartmışlar hayatım.
   İstediğin gibi ol kimse seni zorlamıyor, ister her gece bir kızla ol , istersen barlardan dışarı çıkma :/ Eskisi
gibi olman çok kolay ama ben her gün üzüleceğime bir kere üzülürüm dedim. Bademcikte ayrılsam üzülmem diye anlamış :S
 Heyy Yarabbi şu erkeklerin IQ 'su niye bu kadar düşük ?? Yoksa onlarda normalde bana mı takozları geliyoooo ?!


Ps:Kadınları anlamak kolay önemli olan zeka seviyenin erkek standartının üstünde olması.
                          
                                                                                                                                     Lipstick

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...