10 Aralık 2010 Cuma

Kahveler Artık Beleş

Hep gittiğimiz bi yer var bizim Aseton'la, ordaydım gene dün. Farklıydı yanımdakiler bu sefer. Gittik gezdik neyse sonra dedik sıcak bişeyler içelim. Kahverengi koltuklu yere gittik. Oyşşşşşş baby face'te orda. Baby face te taş yani bakmayın baby olduguna, takığım ona. Sosyal paylaşım sitesinden de takipteyim bu arada. Kapıyı o açtı, benim midemde kelebek sürüleri uçuşuyor tabi. 


     Dısarı cıktık sigara içenimiz var diye.Donuyoruz ama montları cıkarttık tabi süslendik o kadar görsünler. Sonra biri geldi ne alırsınız falan diye, o da yılışık. Yani siz öyle bilin. Neyse baby face ona bir bakış atmış ki çekil ordan diye biz şok, ben de direkt bana aşık abi modları falan. Neyse herif çaktırmadan bakmanın ötesine geçemedi tabi. Aktif değil abicim, erkek olcak bide. Gaymidir nedir !


    Yılışık bana atar yaptı bi ara. İnsancıl bişi dedim ben onlardan çok görüyorum moduna girdi herif. Ama pişmanlık sardı bütün bedenini tabi, haklı. Sonra yok efendim çikolatalar yok toz kahveler falan filan ay pek bi sevgi pıtırcığı oldu bizim masaya. Neyse biz kakara kikiri kendi havamızdayız. Uzun zamandır da görüşmemiştik kızlarla siz düşünün biriken muhabbetleri falan. Kalktık neyse akşam oldu gidelim artık dedik.
Eve geldim ben makyaj çantamdaki bebeklerime aynen naklettim tabi olanları. Kimisinde hayret kimisinde iğrenme! 


      Neyse uyudum sonra. Sabah sabah wc ye gitmeden yaptığım şeyi yaptım gene tel.den fb'a girdim. Anacım ne göreyim 2 mesaj 1de arkadaşlık talebi. Gönderenin ismi de ne mi ,  yılışık!!! Ben şok tabi. Direkt mesajla yaydım olayı. Okulda cevap yazdık falan filan. Herif bana hasta anlayacağınız canlarım :) 2 gündür Tc kimlik no.su hariç her türlü iletişim bilgisini verip duruyor. Ama dursun bakalım, sırasını beklesin. Ondan önce baby face var. Nihahaha....


      Ve tabi dünün bir de bugünü var şekerlerim. Okula gittik bu karda kışta ve kıyamette. 3 sınav da cabası. Üstesinden geldik allahtan. Ama Kaplancık ve Carlos okulda olmadıgı icin bok bir gün de oldu sayılabilir.


    Çıktık sonra okuldan,lipstick'i otobuse bıraktık falan. Otobuse bırakmak ne lan demeyin, nimet o otobus nimet!  Hadi dedik aseton ve eye-liner'la kahverengi koltuklu yerin hiç gitmedigimiz subesine gidelim.Gittik. Aradanda avm'nin halka acık bölümünde nataşa takılıyor gözümüze.


   Nataşa'da kendisini hint kuması sanan salı pazarı basması! Yanında 2 karsı cins varya popo atmosfer dışına taşmış hatunun. Ama size şunu söyliyim canlarım hatunda bir bakış var, kısaca f.ck me diyor yani o derece. Oyh biz bunu görünce tabi bir dalga gecmeler bir de sinirlenmeler. Hemcinsimiz abi karı, dikkat etsin az kendine. Eye-liner göremedi tabi yaptıklarını, biz Asetonla kendimizden geçtik. O göz süzmeler, saçla oynaşmalar, ağız hareketleri falan. Allahtan yatak tanıtımı yapmıyolardı avm'de yoksa siz düşünün olcakları..


Her günümüz gibi bugün de böyle ekşın'lıydı. Haftasonu var şimdi sonra benim deneme sınavım falan. Hava da soğuk anacm çekilmiyor hiç biri!


Hepinizi öpüyorum şekerlemelerim, siz siz olun hareketlerinize dikkat edin Aseton ve Pudra tarafından dikizleniyor olabilirsiniz : )))


Pudra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...