24 Aralık 2010 Cuma

İlginç haller.

     Uzun zamandır yazmıyorum şekerciklerim ama gerçekten yazacak pek bir şey yok! Durum vahim anlayacağınız. Okul hayatı öyle devam ediyor.

    Kaplan’la her şey bok oldu. Hoş zaten ortada da bir şey yoktu ya. Şimdi size hiç kimsenin bilmediği bir şeyi anlatıcam. Makyaj çantası da bilmiyo bunu sıcaklar ağzıma okuyunca. Neyse bebiklerim affedin…

    Pazar veya pazartesi akşamıydı Kaplancıkıma msj attım. Sağolsun anında cvpladı oda. Öyle baya baya konusurken dedim dusa giriyorum yazıcam cıkınca, tamam yazdı bu da. Çıktım yazdım sıhatler olsun canım bornozlamısın yazdı. Evet siz olaylaırn gidişatını az çok bilirsiniz bundan sonra. Evet dedim ama giyinicem simdi. Giyinme J dedi. Ama üşürüm ben dedim. Ben ısıtırım dedi. Tamam o zaman ben de sana spordan gelince masaj yaparım dedim falan filan.Sonra giyindin mi dedi evet dedim hani giyinmiycektin dedi üşüdüm dedim.  Sonra bu ne dedi bana bi bilin bakalım. O zaman git gir yatağa çıkar pijamalarını dediiiiii !!!!  Ben tabi şok. Yazmadım cevap. Baya gec yazıosun yazdı. Diziye dalmışım canım dedim. Bu arada şimdi hatrladım olay Salı olmuş. Öyle bir gecer zaman ki yi izliyodum cünkü. O da bana sen izle dizini o zaman iyi geceler dedi. Klasik Kaplan tribidir bu.

    Sonra ben Kaplana msj attım duygusal düşün biraz bedensel degil diye. Duygusallık yok dedi. Ben de var dedim. İşte sonra senin tercihin bu dedi. İkimizin tercihi olsun dedim. Yok dedi bu zamanda bağlanmam kimseye ben eğlenmeme bakarım sende öyle yap falanç Bozuştuk öyle. Sonra dün aksam msj attım bozukmuyuz diye cvp atmadı amk malı. Ama facete cok az bi yorumlastık bugun.

   Birde hani deri ceket vardı ya onunla konutsum. Anlatayım hemen : Sabah merdivelerde durdurdum tanıştık falan. Gayet korumacı bir abi içgüdüsüyle yaklastı. Sınıfıma gittik baktı kontrol etti içersini. Temiz dedi :D Sonra başka sınıftan serseri bi cocugu cagırdı. Cocuga : Bu benim kız kardeşim. Ben yukardayım sen bu kattasın. Bi sorun olup sana söylerse koy kafayı dedi. Biz mest tabi o an :D Sonra bana döndü elini omzuma koydu ve ‘’ o hoslandıgın cocugu da ben halledicem’’ dedi. Oyşşşşşş.

  Birde deri ceketin kankası var ilgi alanı sınırlarımda şu an. Bakalım nolcak ?


Hadi öptüm şekerciklerim :**

Pudra.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...