31 Aralık 2010 Cuma

Lipstick Usulü

  Biz hadi Taksime gidelim doğum günümü orada kutlayalım dedik de, bunun yol kısmını unuttuk tabii. Tam bir işkence! Nedir bu İstanbul trafiği yeaaa! 
Derken biz Gotik'le otobüste yerimizi kaptık. Yolda sürekli gözüme takılan 'sex shop' mağzaları oldu. Acaba çok mu talep var ? Ay bir de çaprazdaki kadın bizi dinlemiyor mu ? Özel hayat diye bir şey var, neyse ki uyudu da bizde rahat ettik. 
  Makyaj çanyasıyla buluşunca hemen yemek yedik.Şöyle gözümüzü gönlümüzü aydınlatacak bir herif bile yok. Hadi kendimi geçtim. Zaten evli, barklı, çocuklu havasındayım.
Bari kızlar nasiplenseydi. Oradan hemen pasta yemeğe gittik. Pastamı kestim, yanmayan mumlarımı üfledim. Kızlar, benim içinde dile, benim içinde derken kendim için bi bok
dileyemeden mumlar söndü.Hadi dedik bara gidelim. Biraz içtik, biraz foto çektik, biraz güldük derken eve gitme zamanı geldi. Son bir fotomuz olsun istedik. Önümüzde de
turist amca vardı'' profesyonel makinası da olunca bu amcada çekmezse kim çeker ?'' dedik. Eyeliner ve Gotik adamın yanına gittiler, fotomuzu çekmek için rica ettiler.
Centilmen çıktı herif ve günün en güzel fotosunu çekti :) Sonrasında da dağıldık.
  Ben, Eyeliner ve Gotik birlikte döndük. Yolda Gotik 'i tanımadığı biri aradı. Yemeğe çık benimle, hayranınım senin falan diyor. Aldım hemen kimsin diye bağrınmaya başladım. Adını söyle öyle vericem teli dedim. Mecbur söyledi. Meğer kuzeniymiş. Sevgilim olup olmadığını sormuş sonra da keko demişşş. Sensin keko öküzzz.
  Benim için gün bitmedi bir de akşam evde kutladık. Babam bg 'ye gittiği için gelmedi. Çok kızgınım ona ama kızsam da adam beni takmıyor. Gecenin sonunda makyajım akmış, her an kusacak modda dolaşıyordum. Hiç değilse kötü bir gün olmadığına şükrediyorum.


Lipstick


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...