21 Aralık 2010 Salı

Arkadaş kazığı öyle değil böyle olur

  Şu dünyada yaşayan her insanın mutlak bir hayat disiplini vardır(Herhalde). Benim hayat disiplinim açıkçası oturdu mu oturmadı mı bilmiyorum :S Ama bu soruyu her kesimden insana sorduğunda; yalanı sevmem, söyleyeni de sevmem gibi cümleler kuran kişilere de arkanıza bakmadan kaçınnnnnn. Çünkü esas yalancı odur. 
Şu dünyada yalan söylemeyen var mı yaaa ??
  Benim için, insanlarla iletişimime göre durum değişiyor. Misal; 'arkadaş kazığı' dediğimiz şey ki bunu yaşamış biri olarak, asla affetmem öylede oldu.
  Bundan tam tamına 1 sene önce siz onu çakma Bihter olarak bilin(Sadece Bihter karakterlidir) makyaj çantasının yakın arkadaşıydı. Badem ile çıkmamızda emeği büyüktür. Ben o kadar salağım ki Bihter'in Badem ile mesajlaşmasına bi bok demiyordum. Bihter meğer Badem'e yavşıyormuşşşş. Badem de benim her yaptığımı haber verdiği için kıza yeşil ışık yakıyormuş. Bir de bunu doğum günümde öğrendim :(( Herkes biliyormuş da bir ben körmüşüm. Bihter orospusu olayı farklı 
anlatıyormuş. Badem onun için ölüp bitiooo ama Bihterimiz olmaz bunu Lipstick'e yapamam diye palavra sıkıyormuş.(Lan psikopat manyak çocuk seni isteseydi benimle çıkıp işleri niye zorlaştırsın! Seni elde etmesi en fazla 2 gününü alırdı, kalıbımı basarım)
  28 Aralık pazartesiydi. İyi hatırlıyorum, Badem eve gittikten sonra özlü bir mesaj atıp ayrıldım. Şizofren arkadaşta(Bihter) durumu kendi çapında bana anlattı.Badem hemen okula geldi. Bahçeye indim. Beni seviyormuş da ne yaptıysa bizim için yapmışmış da.. Açıklama yapmaya başladı. Beni görseniz Badem'i itiyorum, vuruyorum falan spor hocamız ayırmasa devam ederdim :D Kadında Badem'e bağırmaya başladı. Bir de okul başkanı olacaksın püüüü diye :D:D 
  Okul çıkışını beklemiş tabii. Serviste yanıma oturdu hiçbir şey sandığın gibi değil dedi. Badem'e şiirler yazıyormuş, ondan ayrıl biz çıkalım falan filan :S
  Bir sonraki gün msn konuşmalarını bana attı. Yazıları okuyunca sinirden ağladım. Bir insan bu kadar küçük duruma düşer herhalde !! O sinirle bütün kız arkadaşlarımı konuşmaya aldım Badem'i de sorguya çektik. Bizde onunla dalga geçtik :D:D Ardından Bihter de konuşmaya geldi. Hem suçlu hem güçlü. Kimseyi inandırmak zorunda değilmişmiş başkada bi bok söylemedi zaten, postayı koyduk buna hemen çıktı konuşmadan kaltak. Beni ve Badem'i facebook dan  ve msnden silmiş. Yospa çokta şeyimdeydi.
  Badem ile aramızı Aseton yaptı. Şimdiki aklım olsa 's*ktir git ibne' derdim ama çocukluk diyelim, geldi diz çöktü dayanamadım :/ O günden beri Bihter ile tek kelime konuşmadık. Abii, kız işine nasıl geliyorsa öyle anlatıyor. Badem'i Pudra dan kıskandığı için bana kötülemişti. Pudra çocukluğundan tanıdığı için küs kalamadı sanırım. Aseton hakkında dediklerini geç öğrendik. O sürece kadar makyaj çantası (ben hariç) onunla arkadaşlığını sürdürdü.
  Neyse konuyu toparlamak gerekirse ; siz siz olun arkadaşlarınızı iyi tanıyın. (Annem gibi oldum :S) ve sevgililerinizi tipsiz arkadaşlarınızdan bile uzak tutun.


  Ps: Kadınlar zehirlidir.


                                                            Lipstick

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...